Het Forum voor Psychische Problemen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Problemen posten op het forum.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Problemen posten op het forum. Empty Problemen posten op het forum.

Bericht van Sweetgirl123 za jan 07, 2017 3:23 am

Heyy,

Ik ben al een tijdje op het forum aanwezig en het één en ander gezien.. Vind het fijn dat er zoveel begrip is en mensen ook echt gesteund worden. Smile Dat zie je niet zoveel meer.. Ik zou ook wel een topic willen openen met mijn probleem maar ik ben bang voor herkenbaarheid, of dat mijn gegevens worden verstuurd naar derden ofzo.. Dat is niet zo hier? Ik heb het wel meegemaakt ergens anders maar dat was ook helemaal niet serieus daar achteraf.

Ik wil me wel graag veilig voelen op het forum maar dat is het enige stukje angst wat ik bij me heb, kan iemand dat van me weg nemen? Razz

Sweetgirl123

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-01-17

Terug naar boven Ga naar beneden

Problemen posten op het forum. Empty Re: Problemen posten op het forum.

Bericht van Grace za jan 07, 2017 3:30 am

Hallo en welkom bij Het Forum voor Psychische Problemen! Ik hoop dat je je hier gauw thuisvoelt en ik informeer je graag over je vraag.

Alle gegevens die gebruikt worden voor de registratie op dit forum zullen volstrekt geheim blijven en beveiligd in de database van dit forum. De enige met toestemming en de mogelijkheid om bij deze gegevens te komen ben ik. En ook ik zal deze gegevens niet onnodig lezen. De informatie die bij mij bekend is over leden blijft geheim, en ik zal dit absoluut niet blootstellen aan derden.

Het forum is bedoeld om elkaar te steunen en te helpen op elke manier mogelijk. Wanneer je van mening bent dat je benadeeld word door een van de leden op dit forum, dan wil ik je vragen direct contact op te nemen met mij om ervoor te zorgen dat die situatie direct gestopt zal worden.

Ik zal ervoor zorgen dat dit forum een veilig en vertrouwde omgeving is voor iedereen. Mocht je verder nog vragen hebben, stuur me gerust een PB. Smile

Met vriendelijke groet,
Grace
Grace
Grace
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 27

https://psychischeproblemen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum