Het Forum voor Psychische Problemen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zal me even voorstellen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zal me even voorstellen Empty Ik zal me even voorstellen

Bericht van Grace vr jan 06, 2017 3:26 am

Als beheerder van dit forum is het natuurlijk wel zo netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Brenda Bos, ik ben een 20 jarige dame en wonend in een gezellig Fries dorpje tussen Heerenveen en Joure. Ik woon op dit moment samen met mijn vriend en vier katten. Een gezellige boel thuis dus, haha.

Ook ik kamp met psychische problemen. Ik heb al ongeveer een jaar last van een depressie, met ups en downs. Ik heb gemerkt dat er heel weinig begrip is van personen om mij heen. Dit is dan ook een van de redenen geweest om een forum te openen voor iedereen die hier behoefte aan heeft. Ik geloof dat er een hoop onbegrip is voor geestelijke problemen, wat ik spijtig vind. Het zou daarom mooi zijn om van dit forum een fijne en vertrouwde omgeving te maken, met een grote groep mensen die elkaar steunen en supporten.

Voor vragen, problemen of andere dingen, aarzel niet om mij een berichtje te sturen! Smile

Vriendelijke groeten,

Grace.
Grace
Grace
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 27

https://psychischeproblemen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zal me even voorstellen Empty Re: Ik zal me even voorstellen

Bericht van Silly vr jan 06, 2017 3:52 am

Thanks voor dit forum, en hoop dat het gauw wat bekender word. Ik denk dat je hier veel mensen mee kunt helpen! Very Happy

Silly

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum