Het Forum voor Psychische Problemen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen? Empty Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen?

Bericht van Sweetgirl123 do jan 12, 2017 6:16 am

Zoals de titel van het topic zegt, wat doe jij graag om je wat beter te laten voelen?

Ik teken graag digitaal, met photoshop, of ouderwets op papier. Smile

Sweetgirl123

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-01-17

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen? Empty Re: Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen?

Bericht van Greywolf do jan 12, 2017 6:20 am

Ik schrijf graag Very Happy Ik schrijf soms korte verhalen, met mijn gevoelens daarin. Dat helpt me een beetje mij beter te voelen soms.

Greywolf

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen? Empty Re: Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen?

Bericht van Animallover94 do jan 12, 2017 7:29 am

Ik luister vaak muziek, rustige muziek om me te kalmeren.. of ik probeer te slapen.

Animallover94

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-01-17
Leeftijd : 29
Woonplaats : Tilburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen? Empty Re: Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen?

Bericht van 21Heathens vr jan 13, 2017 1:51 am

Wat het beste helpt voor mij is sporten, praten met vrienden (juist niet over 'problemen' maar juist over leuke dingen en muziek luisteren Smile

21Heathens

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 26
Woonplaats : Dudley, UK

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen? Empty Re: Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen?

Bericht van Fennekin za jan 14, 2017 11:20 am

Dit gaat heel cheesy klinken maar ik voel me altijd veel beter als ik knuffel met mijn vriendin, ze geeft mij heel snel rust. Smile Praten over andere dingen helpt mij ook heel erg, sociaal contact is heel belangrijk voor mij om me goed te voelen.

Fennekin

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 11-01-17

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen? Empty Re: Wat doen jullie graag om je wat beter te voelen?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum