Het Forum voor Psychische Problemen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Complimenten topic

5 plaatsers

Ga naar beneden

Complimenten topic Empty Complimenten topic

Bericht van Fennekin wo jan 11, 2017 2:40 pm

Hallo allemaal Smile Ik wist niet zo goed hoe ik hier moet beginnen op het forum, dus leek het mij leuk om een beetje positieve energie de rondte te laten gaan. Dit topic is er om anderen complimentjes te geven. Leden op het forum; iemand uit je omgeving waar je graag een dingetje over wil schrijven, het mag allemaal!

Ik wil de maker van dit forum graag een heel groot compliment geven, want ik vind dit een heel mooi bedacht initiatief. Het kan heel moeilijk zijn om naar mensen in je omgeving te stappen voor hulp, dus misschien dat die anonimiteit de drempel wat lager legt voor mensen die hulp nodig hebben. Ik hoop oprecht dat er veel mensen geholpen gaan worden dankzij dit forum! Very Happy

Fennekin

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 11-01-17

Terug naar boven Ga naar beneden

Complimenten topic Empty Re: Complimenten topic

Bericht van Silly do jan 12, 2017 1:33 am

Leuk topic, positieve energie kunnen we altijd gebruiken. Very Happy

Ik wil 21Heathens een compliment geven, omdat ze de tijd heeft genomen om mij een goed gevoel te geven nadat ik m'n topic schreef, en haar ervaring met me deelde. Thanks..!

Silly

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

Complimenten topic Empty Re: Complimenten topic

Bericht van Greywolf do jan 12, 2017 6:27 am

Compliment aan mijn ouders die altijd mijn problemen van school aan moeten horen, maar altijd heel erg steunend en lief zijn. Smile

Greywolf

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Complimenten topic Empty Re: Complimenten topic

Bericht van Grace do jan 12, 2017 7:08 am

Ik deel die ervaring Fennekin. Smile Daarom vind ik het zo belangrijk om een dergelijk forum als deze te hebben, waar men anoniem zijn of haar verhaal kan en mag plaatsen zonder veroordeeld te worden of bang te zijn niet geaccepteerd te zijn. Want met zijn allen zorgen we er voor dat iedereen zich hier veilig en welkom zal voelen.

Van harte welkom op het forum, en ik wens jou een hele fijne, veilige en vertrouwde tijd toe op het forum. Mijn inbox staat 24/07 voor je open. Wink
Grace
Grace
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 27

https://psychischeproblemen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Complimenten topic Empty Re: Complimenten topic

Bericht van 21Heathens vr jan 13, 2017 1:56 am

Compliment(en) aan Silje, Ten eerste voor dat je mij net een compliment gaf in dit topic en me liet lachen terwijl ik het juist even moeilijk had en ten 2e voor dat we toen allebei onze verhalen aan elkaar kwijt konden en ik echt het gevoel had dat er iemand naar me luisterde.

Verder compliment voor Grace, voor dat ze de tijd neemt om deze community op te zeten.

EN complimenten aan iedereen die dit leest, voor dat je je verhaal deelt op dit forum of dat je reageert op anderen en ze beter laat voelen!

Wat een leuk idee zeg dit topic Very Happy Very Happy

21Heathens

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 26
Woonplaats : Dudley, UK

Terug naar boven Ga naar beneden

Complimenten topic Empty Re: Complimenten topic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum