Het Forum voor Psychische Problemen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word gepest op school

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word gepest op school Empty Ik word gepest op school

Bericht van Greywolf vr jan 06, 2017 10:13 pm

Hey,

Zoals de titel al zegt word ik gepest bij mijn opleiding. Het is een vierjarige opleiding en sinds het begin voel ik me al niet zo heel erg thuis in de klas. Ik heb gelukkig één vriend in de klas waar ik altijd mee optrek, maar wanneer ik bij de anderen in de buurt ben word ik uitgelachen om mijn uiterlijk, ik ben misschien niet de meest doorsnee jongen die je zit en heb mn eigen stijl maar dat word niet gewaardeerd. Ik wil niet daarom veranderen maar zou zo graag willen dat ik geaccepteerd ben om wie ik ben. Ben nog nooit in trek geweest bij de dames, en voel me op school erg eenzaam. Ik wil de opleiding wel afmaken maar vind het erg lastig zo.

Op school hebben ze wel cursussen om hoe ik voor mezelf op kan komen, maar ik ben door alles erg onzeker geworden en durf niet echt voor mezelf op te komen..

Wie word er nog meer veel gepest op school, of is vroeger gepest?

Grtz

Greywolf

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word gepest op school Empty Re: Ik word gepest op school

Bericht van 21Heathens vr jan 06, 2017 11:29 pm

Hoi!
Ik ben ook mijn hele leven door gepest, het is vreselijk en laat zoveel littekens achter. Ik vind het heel erg dat je hier door heen gaat. Ik heb mede daarom ook niet mijn opleiding afgemaakt maar nu zit ik gelukkig wel helemaal op mijn plek. Hang in there! het word altijd beter!

21Heathens

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 26
Woonplaats : Dudley, UK

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word gepest op school Empty Re: Ik word gepest op school

Bericht van Proud2Be vr jan 06, 2017 11:51 pm

Vind het stoer dat je je verhaal hier zet. Net als wat Heathens al zegt, ik ben ook vaak gepest op school en het laat idd littekens achter. Maar je bent sterk! En het is idd goed dat je je niet veranderd voor hen. Heb je het verder ook wel met school besproken, misschien is een verplaatsing naar een andere klas mogelijk..?

Proud2Be

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-01-17

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word gepest op school Empty Re: Ik word gepest op school

Bericht van Silly do jan 12, 2017 1:35 am

Heb je topic ook gelezen, hoe is het nu met je?

Silly

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word gepest op school Empty Re: Ik word gepest op school

Bericht van Greywolf do jan 12, 2017 6:19 am

Dankje Heathens, dankje P2B

Het gaat matig Silly, nog steeds hetzelfde. Ik probeer er doorheen te komen maarja. Gelukkig nu bijna weekend.

Greywolf

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 06-01-17
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word gepest op school Empty Re: Ik word gepest op school

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum